owcrap

Dear Santa Claus...

Publicerad 2011-12-06 18:08:12 i Månadens,



här ser ni lite av det jag önskar mig i julklapp detta år. vet inte om bilden blev så snygg som alla andra bloggare verkar lyckas med men den visar iallafall det den ska! ;)



kuvertväska - Asos.com 135:-

Elsas mode/värld/hemlighet, helst i pocket - här (bland annat) 42:-/bok

pyjamasbyxor - Gina Tricot 99:-

smink, en bra foundation i MIN färg är det jag behöver mest - Make Up Store ca 249:-

klocka - Asos.com 1730:-

stickad tröja
- Vila 400:-

Sex and the City-boxen
- här (bland annat) 449:-

presentkort på Lindex, så jag kan köpa fler av mina favorit underkläder

skor - Asos.com 370:-


det på bilden är ju såklart bara alternativ, just de precisa sakerna behöver det ju inte vara!

utöver det på bilden så önskar jag mig lite tråkiga saker med.
bland annat:
nya gardiner, bäddset, presentkort hos någon frisör som kan färga mitt hår, en almanacka till min folifax och nya linser eftersom det är en dyr och tråkig utgift - haha!

och jag som sagt hitills att jag inte vet vad jag önskar mig... och nu har jag fått ihop världens lista!
aia, hoppas det gör saker och ting lättare för någon i familjen iallfall.

Kyss

Kommentarer

Postat av: mms

Publicerad 2011-12-07 13:38:42

:) Kanon !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela