owcrap

Decisions, decisions

Publicerad 2011-12-08 15:23:22 i Allmänt,

idag är det ju även den åttonde vilket betyder att en hel del personer får sitt besked om de kommit in på universitetet eller högskolan.
även för mig, så passade på att kolla hur min vår kommer se ut nu medans potatisen kokar...

vet inte om jag ska skratta eller gråta åt att jag kommit in på alla mina val utom en kurs som blivit struken för den krockade med mitt första val.
så nu måste jag ju välja.. samma visa som sist. kan inte någon bara göra det lätt för mig någon gång och välja åt mig?!

har ju iallfall till den 20e på mig att bestämma hur mitt vårplugg kommer se ut. generöst..

Kyss

Kommentarer

Postat av: mija

Publicerad 2011-12-10 09:24:08

Oh vad kul att du kom in på nästan alla dina val! Grattis ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela