owcrap

Favorite products

Publicerad 2011-12-23 23:52:04 i Skönhet,



idag, så här dan före doppare dan, så brukar jag ta mig ett avslappnande och skummande julbad.
och när jag ändå ligger där och blir skrynklig passar jag på att skämma bort både kropp och hår lite extra så jag blir riktigt ren och fin till julafton!

på bilden ser ni mina favorit produkter denna höst/vinter.

hårinpackning från Aussie (vet att jag tjatar om denna men den är verkligen GRYM!)
skrubb från The Body Shop
parfymerad lotion från Tendenza

vet inte om fler har problemet med parfym på vintern? hyn är så torr (eller nått) att vanlig parfyn blir för starkt.. så istället för utslag så får jag köra med parfymerad lotion. lite synd då jag fått en underbar höstparfym av pojkvännen :(

Kyss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela