owcrap

Getting cosy with Elle

Publicerad 2011-12-06 18:40:54 i Allmänt,




unschameja, kändes inte alls bra att lägga upp önskelistan.
hatar att "kräva" saker, men så många frågar vad jag önskar mig att det är lika bra att göra en lista.

aia, nu ska jag gosa ner mig under en filt och läsa Elle.
och med tanke på vad som står stort på omslaget så kanske jag hittar fler saker jag vill ha - oh no!

btw, den gröna pluppen som syns i hörnet på min mobil är lampan som blinkar när jag fått sms. otroligt att jag ens lyckades fånga blinkningen på bild, hah!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela