owcrap

Happy New Year to me...

Publicerad 2011-12-31 15:21:51 i Allmänt,



eftersom detta är min blogg så får jag gnälla....

FAAAAN VA SYND DET ÄR OM MIG JUST NUUUU!!!! :(
vaknade upp med nackspärr idag. känns som ett jävla skämt, på självaste nyårsafton kan jag bara se åt höger.
VÄRT...

är dock på bättringsvägen nu med hjälp av X antal ipren, muskelavslappnande salva, 1 timmes bad och den underbara saken på bilden, så skön!

håller tummarna för att även få se rakerter och människor på min vänstra sida ikväll, annars blir jag sne! (hehe)

uppdaterar senare med en outfit om jag hinner! :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela