owcrap

Painkiller

Publicerad 2011-12-08 14:27:15 i Allmänt,




idag är jag sjuk. vet egentligen inte vad som är fel men har feberfrossa men ingen feber, huvudvärk och en förkylning som ligger och lurar men vägrar bryta ut. haft de två sista symptomen i nästan två veckor men inte "feber" förens idag så är måttligt trött på skiten och vill bara att det ska bryta ut helt så det kan vända och bli bättre!

menmen, trots att jag är sjukling blir det ingen vila för mig då jag är hundvakt åt krabaten ovan.
som just nu gräver i min papperkorg efter käk.....

nu ska jag göra nått käk till mig och se om jag hinner se någon gammal Harry Potter film innan det är tid för nästa promenad.

Kyss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-16 15:32:06

Froggens luddiga nos :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela