owcrap

Slippers

Publicerad 2011-12-31 11:00:00 i Outfits/Inspiration,


pic - stevemadden.com & google

en till grej som jag kärat ner mig i är "slippers"

loafers-trenden förstod jag inte alls, kändes lite för tantigt men slippers finns i hur många modeller och färger som helst så det faller mig verkligen i smaken.

speciellt denna modell från Steve Madden, "Madee" heter den och finns i MASSOR av färger.
ser så skönt ut men ändå snyggt - i like!

dock är Steve Madden skor liite dyra för min plånka men finns liknande på bland annat asos.com har jag sett,
får se om det blir en beställning av slippers i vår..

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela