owcrap

-

Publicerad 2011-02-13 22:58:00 i Allmänt,



Denna söndag har jag spenderat tillsammans med körteorin.
älska!
..eller kanske inte, men den måste med göras.

när jag inte gjort test på datorn och läst otaliga sidor om bilens alla hörn så har jag funderat.
och nu blir det personligt så ni som inte vill läsa sånt kan sluta läsa nu!



för en vecka sen tog jag ett beslut.
ett beslut som jag trodde var helt rätt.
ett beslut som förändrade det mesta..
men nu börjar jag undra om det var rätt?
hela denna vecka har det förföljt mig, som en liten fågel som konstant viskar
"du vet att du har gjort fel"
samtidigt så kändes det så rätt där ett tag.

nu krigar mitt huvud med mitt hjärta om hur framtiden kommer se ut.
ska jag svälja stoltheten och erkänna att jag ångrar allt jag gjort?
eller ska jag bara fortsätta och hoppas att fågeln snart lämnar min sida?

ska man följa hjärtat eller huvudet?

Kyss
 

Kommentarer

Postat av: Jenny Tjäder

Publicerad 2011-02-14 11:28:21

<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-15 11:21:32

Finns här om du behöver prata <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela