owcrap

bloglovin'

Publicerad 2011-02-10 19:11:54 i Allmänt,



sådär!
nu har jag fixat att ni kan följa mig via bloglovin' om ni känner för det.
skulle ju såklart bli jätteglad!
bara ett klick på iconen så är det klart.

dock skaffade jag mest det för att kunna följa mina favoritbloggar på ett smidigare sätt.
just nu har jag alla sparade i en mapp på favoriter och de tar ju en stund att gå igenom alla och vissa har ju inte ens uppdaterat.
men nu slipper jag det!
ett hett tips till er som läser många bloggar..

Kyss

Kommentarer

Postat av: izza

Publicerad 2011-02-11 12:36:16

kan vissa dig nästa vecka i skolan hur du fixar bredden på bloggen om du vill :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela