owcrap

KÖRKORT !!!!

Publicerad 2011-02-17 13:54:37 i Månadens,





KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRKOOOORT! :D

herregud va lycklig jag är!
trodde aldrig de skulle gå vägen, men nu jävlar är det i hamn!

uppkörningen gick verkligen åt skogen, typ aldrig kört så dåligt kändes det som.
men ändå sa han direkt "du är godkänd!"
och ja fråga om han skoja, men de gjorde han inte..

ursäkt för sjukt fula bilder allså men sådär ser jag ut när jag är helt cpglad!
blura mitten bilden med lite eftersom ja inte vet hur mycket man ska visa..
går till och med ifrån min princip att ha rubriken på engelska för det här!

oooh inga mera körlektioner, så skönt!

STORT tack till mina vänner och familj som stöttat mig till max och trott på mig
även när jag själv inte gjorde det,
Ni är underbara! :)

Kyss

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-02-17 14:13:26

Du är bäst Matilda som jag typ säger helat tiden nu, men aah du är KUNG



sv: Den är underbar, Jag funderar på att ta den som profilbild.. XD

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-17 17:42:28

Grattis :D

Postat av: iza

Publicerad 2011-02-17 17:43:24

Grattis :D



sv: aa dom skrek :P haha jag hade jätte roligt

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-17 17:54:05

Jättebäst tuttudoooo !!!

Men...Vad har man dimljuset till ??? :S

Postat av: mija

Publicerad 2011-02-17 17:57:21

grattis så himla sjukt mycket :D jag visste att det skulle gå vägen! DU ÄR GRYM !!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela