owcrap

money, money, MONEY!

Publicerad 2011-02-19 13:22:55 i Foton,




detta har min morron bestått av.
blev inspirerad av mija att ta tag i alla mynt och växla in.
fick även en burk mynt av mamma så det tog lite tid att sortera..

men nu ligger de i högar - 50öringar, femmor, tior & enkronor.
o sen fyndade jag även lite danskamynt, euro och de gamla silvriga 50öringarna.

spännande hur mycket det blir i slutändan, återkommer med de! :)

btw så har jag inte dammsugit på ett tag därför har det smugit sig in lite hundhår på bilderna,
men nu ska de städas, duschas o hej-faderuttan!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela