owcrap

New Things.

Publicerad 2011-02-27 12:01:03 i Shopping,




tyvärr hittade jag inga roliga böcker på bokrean,
utbudet i finspång var verkligen jättedåligt!

däremot fyndade jag lite annat smått.
en hårklämma för 29:- , tappat bort min gamla så var ett nödvändigt köp.
och en brunglittrig ögonskugga 30:-
allt köptes på sminkshoppen!

sedan köpte jag även färgpennor, magneter och silkespapper :)

hann även söka en himla massa jobb, eller iallfall försöka..
blir så sur när företag har formulär på hemsidan som man ska fylla i o så fungerar de inte
- "Webbsidan kan inte visas"  :(

menmen, kändes som en produktiv dag iallfall!

nu ska jag sätta mig och mysa med matten en stund,
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela