owcrap

New things.

Publicerad 2011-02-03 09:36:24 i Shopping,



I tisdags var jag och my babes en snabbis i stan.
vi hade bestämt oss för att gå på myrorna och leta fynd.
de fanns inte så mycket enligt mig, jag letade ju vårkläder..
men kom iallfall hem med detta!

tisha 45:-
armband 15:-
skärp 30:-

Riktigt nöjd eftersom de inte ens gick på en 100 lapp.
annat än när man shoppar loss på gina tricot..

aia, nu ska jag chilla efter ett stenhårt affärsjuridik prov.
note to yourself: don't drink and study.
även den lilla ynka drinken jag tog igår tog nästan död på mig i morse, den blandat med extrem trötthet skulle jag tro! Vill ju inte kalla mig mes..

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela