owcrap

old times.

Publicerad 2011-02-19 14:19:23 i Allmänt,



tar en paus i städningen nu.
eller ja, innan jag ens börja..
kom på att min mamma sa att hon skulle köpa nya dammsugar påsar av en anledning antagligen,
så kan lika gärna vänta lite.

fick nyss syn på två kort bakom datorn,
de har legat där så länge att jag inte ens tänk på de..

detta är allså Matilda i 7an och Matilda i 9an.
lite skillnad iallfall..
gick ner typ 5-7kg mellan 8an och 9an.
skönt att de syntes iallfall, för det tyckte jag inte då.

det var typ allt,
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela