owcrap

on my way.

Publicerad 2011-02-15 19:50:40 i Månadens,


en glad bild på en glad matilda.

har varit lite off här i typ .. 24 timmar.
och anledningen till de är verkligen råplugg inför körteoriprov idag.
helvete va nervös jag var innan jag klicka på rätta.
magen började vänta sig redan när jag kollade på de sista frågorna jag flaggade.
kändes inte alls som ja ville klicka på rätta prov.
uschusch.

men jag klarade det iallfall :D

nu har jag ett halvt körkort, förhoppningsvis ett helt på torsdag.
känns bra inför körningen men vill absolut inte ta ut segern i förskott,
det kan ju vända 180 grader och gå åt skogen det vet man ju aldrig!

nu vet ni vad jag gjort idag iallfall HE-HE
är glad att jag inte gör det varje dag.

Kyss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-16 07:56:38

Härligt Matilda :) lycka till på torsdag

Postat av: mija

Publicerad 2011-02-16 08:51:16

grattis igen :D du är grym <3

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-02-16 09:44:25

Du är gryyyyyyyymmmm:D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-17 14:22:54

Smart,sofistikerad snygging :) Pöss !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela