owcrap

pling-plong in my phone.

Publicerad 2011-02-20 19:49:34 i Allmänt,



fixade nyss så jag numera även kan blogga med mobilen.
(test-inlägget under)

vet inte hur mycket jag kommer använda det då sms/mms är ganska dyrt..
blogga via nätet är ju ändå nästan gratis.
fast jag har ju 5000 gratis sms/månad men vet inte om de gäller sånt här,
fast det borde det väl när det är ett vanligt 073-nummer.. eller?

någon som vet? :)

aia, bra att ha ifall nått otroligt spännande händer och jag måste få ut de på bloggen snabbt!
fint rim jag fick till i rubriken förövrigt!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela