owcrap

sunshine.

Publicerad 2011-02-09 11:59:15 i Allmänt,



solen skiner, gruset låter under skorna och de känns verkligen som våren är här.
och jag måste sitta inne och skriva en jävla rapport.
hade de inte varit typ 80% av betyget och avslutet på hela kursen hade jag fan skitit i att den ska vara inne imorn och bara njutit av vädret. men nej.. jag får njuta av någon annan dag.
ohja, ja är bitter.

igår sa de med på lokalnyheterna att våren inte var påväg, att kylan skulle komma igen till helgen.
kul, blivit lurad till att ta fram conversen och nu är det slut.
tack för den! ännu mera bitter...

nej, nu ska jag skriva rapport för fulla muggar och sedan dra på min för hoppningsvis allra sista körlektion!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela