owcrap

Today.

Publicerad 2011-02-28 20:13:45 i Outfits/Inspiration,




inte så jättebra bilder kanske men de får duga.

Kavaj, ärvd av mormor
t-shirt, cubus
jeans - lee (VFO)
bälte, 2nd hand
halsband - 2nd hand
stor ring - glitter
liten ring - mammas

*********

så där någonting vart det idag.
frös tyvärr ganska mycket i kavajen så imorn blir det nåt varmare tror jag.
känner mig faktiskt lite kraslig, hoppas jag slipper bli sjuk igen.
för imorn blir det lite shopping efter skolan - längtar!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela