owcrap

White dress.

Publicerad 2011-02-28 19:47:45 i Outfits/Inspiration,



har suttit en stund nu och kollar studentklänningar igen.
det är så himla svårt, ena veckan gillar jag en och den andra en annan..

denna klänning (över) gillar jag massor, men känns inte så student
- vill ju visa mina förhoppningsvis bruna ben!
men ruskigt fin är den iallfall..

sen fanns de ju endel mindre fina klänningar med (under) - haha!



ska strax langa en liten outfit bild,
kan tänkas att det var den som fick mig att nästan missa bussen imorse.
men de var nog antagligen bara dålig planering,
hann ju iallfall även om jag fick leka lite matatonlöpare.

Kyss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-12 16:57:58

Hejsan, dör lite för den långa klänningen. Vart kan man beställa eller köpa den?

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-03-12 21:46:10

Till Anonym:

ojdu, var ju mer än ett år sen men skulle kunna tänka mig Asos.com. dog för många klänningar där och gör fortfarande!

hoppas det hjälper dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela