owcrap

I am superwoman.

Publicerad 2011-01-10 22:03:33 i Allmänt,



Idag har jag varit superwoman asså.
Jag började dagen med att fixa nya P-piller i Norrköping,
sen var det en lektion i skolan,
sen lunch hemma,
sen gick jag till körskolan (är stort för mej som jämt ber om skjuts),
efter det körde jag lite bil med Jimmy,
efter det hämta jag ut p-pillerna,
sen gymmade jag
och sen gick jag hem!

Så mycket brukar jag knappt hinna med på en månad och nu gjorde jag allt på en dag!
För att lägga till en annan sak med så skar jag mig i fingret och dog lite på golvet innan jag tog mig samman och lagade mat. Inte kul!

Nej nu blire sängen efter denna oerhört kämpiga dag :)
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela