owcrap

My new best friend.

Publicerad 2011-01-18 22:55:07 i Allmänt,

Oh, toalettstolen du är så fin. Du är min allra bästa vän!




Som man kan gissa av meningen över så har jag drabbats av magsjuka.
Bästa veckan att få de - helt klart!

- Har massor med viktiga lektioner jag missar.
- Skulle haft prov och en föreläsning som även den va riktigt viktig,
men lite tur hade jag så den har blivit flyttad - thank god!
Men värst av allt är att:
- en av mina bästa vänner fyller år på fredag och jag kan inte hänga med ut och fira henne.
JÄVLA APSKIT! :(
Fan va jag spyr på livet ibland .. bokstavligt talat.

Kyss

Kommentarer

Postat av: mija

Publicerad 2011-01-20 15:21:44

Krya på dig !!!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela