owcrap

No news.

Publicerad 2011-01-20 14:41:18 i Allmänt,

Hur irriterad blir man inte när man ser att det är sol ute.
I princip vår.. och jag ligger innomhus.
Jätte irriterad!



Iallfall, mår jag betydligt bättre så tänkte ta mig en promenad senare idag för att hämta lite skolböcker, hoppas de inte är någon på skolan bara som jag kan smitta ner..
Ska även se om jag kan palla mig iväg till skolan imorn, men mår som dåligast på morronen så vi får se hur det går med de.

Aia, nu ska jag värma lite Thaisoppa och kolla på The O.C !

Kyss

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2011-01-20 16:52:41

visst är det:/ Föresten jag har avbokat allt mitt nu halkan o allt:/ eller ah dem gjorde de åt mig. skit sur är jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela