owcrap

nothing special.

Publicerad 2011-01-30 16:10:18 i Allmänt,



Supergamla bilder från sist jag var i Ullared.

Gud vilket enormt shoppingsug jag har.
Allt bara för jag bestämt mig för att inte shoppa denna månad..
Känns ju som att vårkläder och sånt kan vänta men ändå så känns våren liite närmare om man börjar shoppa redan nu... ooooh :(

Skulle gärna ta en tripp till Ullared med snart, va ju typ tre år sen sist eller nått.
Vill fylla på mitt lager av hudprodukter och skitsaker man behöver.
Vet inte om det är mycket billigare där men känns ju så..

Någon som är på en dagstur till Ullared? :)

HAHA vilken sjukt onödig uppdatering egentligen..
men kände sug på att blogga trots att jag inte har nått speciellt att säga!

Kyss

Kommentarer

Postat av: mija

Publicerad 2011-01-31 07:14:17

Hahaha skönaste bilden x) Var en riktigt kul resa vi gjorde dit ner :) Skulle jätte gärna följa med men måste spara pengar in case of arbetslöshet om ett halvår :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela