owcrap

Sick.. again.

Publicerad 2011-01-28 15:42:22 i Allmänt,

Allså känner bara hur livet går emot mig just nu.
Jag har dragit på mig en skapligt ond hals och frossa.
Som om de inte räckte med magsjukka förra veckan...... (!!!)

Annars så har dagen varit lugn - matte på morronen, ett samtal som ärligt talat gav mig lite panik, äta, sova och nyss ringde jag min handledare från sommarjobbet och fråga om han ville vara min referens.. de ville han, han ville oxå ha tillbax mig i sommar - perfekt! :)

Btw, vad glad ja blir när min statistik skjuter i höjden när jag inte ens uppdaterar mycket.. kanske borde sluta blogga helt, då kanske jag blir värsta storbloggaren?! :o
Haha nej då, jag bloggar ju egentligen mest för min egen skull, men när det är någon som faktiskt vill läsa den skit jag skriver blir jag helt galet glad!

Nu blire huvudvärkstablett i thé form, spännande!
Kyss

Kommentarer

Postat av: Iza

Publicerad 2011-01-29 16:52:09

Jag vill läsa!! Tycker du skriver bra skit :P hahaa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela