owcrap

The perfect white dress.

Publicerad 2011-01-17 14:37:44 i Student 2011,

Just nu ligger jag och spanar på klänningar till studenten.
Har blivit sjuk så försöker muntra upp mig med lite fina klänningar.
Dock måste jag snart börja peppa mig själv till en körlektion, imorse kände jag att jag nog kan orka den så jag avboka inte men nu är jag tveksam, men tänker inte betala 1000kr för min tveksamhet så det är bara att dra iväg och hoppas på de bästa!

Menmen, åter till känningarna då.

Hur svårt är det inte?
Man vill ju gärna slippa ha nått som alla andra med har så jag tänker beställa min över nätet tror jag.
Men va ska de va för modell och ska den verkligen vara hel vit?
Jag är ju så blek så jag funderar på en cream-färgad kanske, men de kanske ser ännu sämre ut på mig?



Herregud.
Vilket i-landsproblem!

Kyss

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-01-18 16:44:41

Creamfärgad eller vit. beror på vad det är för modell. :) Men klart den inte behöver vara helvit.. fast aah jag är ju inne på en helröd klänning så XD ja kanske är felperson att fråga.. ;) Men personligen så tycker ja inte att studentklänningen måste vara vit.



kraam. !

Postat av: Abellene

Publicerad 2011-05-09 11:16:36

NICE SITE WELL DONE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela