owcrap

work it baby.

Publicerad 2011-01-25 21:35:32 i Outfits/Inspiration,





källa: gina tricot & hm

Idag är det den 25e och de betyder för många att lönen åter igen landat på kontot.
För min del handlar det dock om underhåll istället eftersom jag har skilda föräldrar.. och inge jobb - haha!

Iallfall hade jag tänk att spara mina slantar så gott det går denna månad, har spenderat mer pengar än jag borde nu ett tag.
Men även om jag ska spara har jag spanat lite på skjortor, ska ju snart ge mig ut i jobb-världen så det känns ju som en bra investering inför intervjuer, eller hur?

Den sista är kanske inte ett alternativ direkt men gillade den ändå, så kasta med den!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela