owcrap

Känner att en riktigt jobbig arbetsdag är ...

Publicerad 2011-07-05 08:21:36 i Allmänt,

20110705274 (MMS)

Känner att en riktigt jobbig arbetsdag är på g. Sitter just nu och fryser i min nyfunna bästa vän siemensjackan! Tänkte att jag skulle gå in med en positiv attityd till denna tisdag, men de har ju redan gått åt skogen... Menmen, i eftermiddag ska ja fika med min bästa vän och det blir nog helmys iallfall!
Igår var dock en superbra dag, hade namnsdag och trotts att vi inte firar det så kammade ja hem ett gäng presenter ;D ska visa när jag kommer hem senare! 
 Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela