owcrap

New Things!

Publicerad 2011-07-26 06:50:59 i Shopping,



nu har första lönen äntligen rullat in på kontot - A W E S O M E !
har även spenderat lite utav den tillsammans med Line igår och med min mamma i lördags (fast jag då inte ens fått den än hehe)

är supernöjd med mina köp och visar upp bilder så snart jag kan.

mycket att stå i nu inför resan och så ska man ju hinna jobba med. tror även att jag är påväg att dra på mig en brak förkylning så gurglar nått gul/brunt vatten hemma för att hejda den, om de fungerar återstår att se!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela