owcrap

Hair Donut.

Publicerad 2011-06-18 22:32:02 i Skönhet,



eftersom min mor flytt fältet, min pojkvän jobbar och mina brudar redan börjat sitt sommarjobb så har jag superduper tråkigt. vilket resulterar i att jag blir lite kreativ!

denna blogg hittade jag en "how-to-do" på en så kallad hair donut. var faktiskt jätteenkelt och här ser ni resultatet när den sitter där den ska!
förutom det faktum att mitt hår är smutsigt blev jag riktigt nöjd :)

förresten så strular mitt internet igen, tog mig en halvtimme att få upp denna bild, så uppdateringen kommer suga ... igen. fattar inte vad som är fel, alla andra sidor funkar ju?!
men jag har iallfall massor av bilder på lut så förhoppningsvis fungerar det snart.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela