owcrap

Mobilblogga äger ju! 
Vågar inte uppdatera...

Publicerad 2011-06-29 11:46:00 i Allmänt,

20110629261 (MMS)

Mobilblogga äger ju! 
Vågar inte uppdatera när jag sitter på jobbet på laptopen jag har för de är nog inte så poppis bland arbetskamraterna, men de här är ju supersmidigt!
Ville mest svänga in för att berätta att jag ÄLSKAR mitt halsband jag fyndade på Rusta (belive it or not!) ska försöka hinna med att ladda upp en bättre bild på det och de andra smyckena jag köpt senare idag. Ha en bra dag!
 Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela