owcrap

Not Today.

Publicerad 2011-06-30 19:42:03 i Outfits/Inspiration,



slänger in en outfit, den är ca två veckor gammal men vad gör det.
ser ut ungefär så här varje dag, linne och jeans är mina bästa vänner på jobbet.
sedan på med ett stort halsband och man är fit for fight!

linne, Gina T
jeans, Cubus
halsband, Rusta

har varit helt otroligt grymt väder nu i veckan vilket resulterat i massor med eftermiddags aktiviteter. vilket i sin tur ger dålig uppdatering. men nu verkar regnet komma igen så kanske kan komma ikapp..

Kyss

Kommentarer

Postat av: Iza

Publicerad 2011-06-30 20:11:34

Tack så mycket Matilda :) hihi ja kanske ska göra det när jag fått ihop ett litet lager med smycken :) Jag hoppas du har det bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela