owcrap

wohuu!

Publicerad 2011-06-02 23:41:24 i Student 2011,

hej alla glada!
svänger in här en snabbis innan jag, tro det eller ej, ska sova. körde så hårt igår att idag fick bli lite vilodag så blir tidigt i säng för imorn är det fredag och vad gör man då? jo, man festar såklart!

i vilket fall som helst ville jag mest säga att uppdateringen kommer suga, men ska försöka lägga upp lite bilder från dagarna, men mitt internet är sloooow så blir inte så många bilder i varje inlägg som jag skulle vilja.

men som sagt, alla bilder landar på facebook och albumet går att ses av alla så kolla där!

imorn hoppas jag att jag planerar bättre så ni får en outfit bild innan jag drar ut. nu blire sängen!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela