owcrap

By then, i'm already gone.

Publicerad 2011-03-15 21:36:05 i Outfits/Inspiration,



Lindex 199:-

för ett par dagar sen visade Kenza upp en skjorta. jag blev kär.
precis som hon sa är det nog den perfekta skjortan,
enkel men ändå jäkligt snygg eftersom den är figursydd.

tror allså att dessa är samma modell som hennes fast annan färg.
har egentligen köpstop tills den 25e eftersom jag redan har ett paket som ligger på posten och väntar.
men råkar jag snubbla in på lindex och hitta den slår jag nog till ändå.
ser det som en investering.

Kyss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-16 14:23:06

sv; tackar så mkt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela