owcrap

Cupcakes.

Publicerad 2011-03-20 14:51:57 i Foton,







igår blev jag otroligt sugen på nått sött så jag
bestämde mig för att testa att baka cupcakes.
de blev faktiskt riktigt bra, mums!

lat som jag är använde jag mig av Kungsörnens färdig-mix till sockerkaka till själva muffinsarna.
men till frostingen använda jag mig av detta recept:

60 g mjukt smör
5 5 dl florsocker
1 1 tsk vaniljsocker
1 1 msk färskpressad citron, saften
100 100 g Philadelphiaost
Några droppar valfri karamellfärg

dock hade jag inte tillräckligt med florsocker så jag halverade hela receptet, men de funkade iallfall :)
känns sådär extra lyxigt med frosting på så jag tycker absolut ni ska testa!

Kyss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-20 18:35:37

ååå dom ser jätte goda ut Matilda :) mums

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela