owcrap

Eyeshadow Hot Orange/Green.

Publicerad 2011-03-17 14:40:21 i Outfits/Inspiration,




har läst på olika bloggar att Style By Tyra har börjat sälja smink.
de flesta snackar om deras läppbalsam med volymeffekt,
 men sånt känner jag inget behov av så jag fastna för deras ögonskuggor.

helt underbara färger, speciellt dessa. i vår ska de ju vara massor med färg
så varför inte smacka på lite på ögonlocket med?
vet dock inte hur någon av dessa funkar med min ögonfärg, men de är ju läckra iallfall.

de kostar 89:-/styck

Kyss

Kommentarer

Postat av: marie

Publicerad 2011-03-17 15:54:04

Snygga färger :) Speciellt den orangea

Postat av: Victoria

Publicerad 2011-03-17 21:31:17

Vilka härliga färger! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela