owcrap

Finally done.

Publicerad 2011-03-03 16:40:22 i Månadens,



nu ligger det lilla rosa kortet i plånkan äntligen.
nu är kortkortsplugg och övningskörning ett avslutat kapitel!

måste faktiskt säga att jag lyckades ganska bra med både namnteckning och bild,
skönt för jag tänker behålla detta i 10 år nu - haha!

påtal om körning så skulle jag åka och köpa mer mediciner förut idag,
och även passa på att aktivera mitt nya bankkort.

iallfall så suger finspångs parkeringar,
kom knappt ut.. 10 minuter fick jag köra framåt och bakåt för att komma ut.
trånga parkeringar + lång bil = åt helvete!
ville bara berätta de, hehe

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela