owcrap

I'm beautiful in my way 'cause God makes no mistakes.

Publicerad 2011-03-02 14:18:29 i Film & Musik,

oh blir tokig på blogg.se
inga bloggar har funkat som de ska idag, inte min heller.
nu har alla mina inlägg, kommentarer och statistik försvunnit men de ska tydligen vara ett
driftproblem som ska lösas så jag får väl vänta.

just nu ligger jag hemma, mår inge vidare.. har ont i halsen och den känns helt svullen, läskigt.
så igår blev det ingen shopping men hoppas på att få hem lite i helgen, då jag förhoppningsvis ska på bio med.
annars längtar jag till fredag - Party står på schemat.

det var väl allt typ,
här får ni videon till min favoritlåt just nu.
fastnar jämt för Gaga. skum video med..


 spola fram till 2:30 om ni inte orkar allt för-snack.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela