owcrap

Oh-boy, you´re so fine.

Publicerad 2011-03-09 17:17:51 i Student 2011,





igår landade studentkläderna hos mig.
är riktigt nöjd. hooden är verkligen helt underbar, stor och varm och insidan är supermjuk..
fast det håller nog bara tills första tvätten.
trosorna är lite små men tänkte faktiskt använda de till annat iallfall,
vill ju gärna ha kvar dom resten av livet så vill ju inte att de ska bli sunkiga.

idag kom mitt paket från HM fram med, bilder kommer upp imorn!

nu ska jag vila lite efter en hård dags arbete,
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela