owcrap

On the ground.

Publicerad 2011-03-05 13:04:30 i Outfits/Inspiration,




Nelly.se - 379:-

är på jakt efter heels till sommarens alla fester.
vill ha ett par med bredare klack eftersom jag är så dålig på att gå i högklackat,
så behöver nått som hjälper mig stå stadigt.

hittade dessa fina på Nelly och blev jättesugen,
dock finns skorna bara i minst 36 och av erfarenhet vet jag
att jag måste ha 35 i klackar.. men vi får se!

ska strax ladda in bilderna från igår till datorn så de kommer nog upp under dagen!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela