owcrap

Probably tomorrow.

Publicerad 2011-03-11 19:16:27 i Allmänt,

tyvärr har jag varit dödstrött de senaste dagarna, därav noll uppis what so ever.
har sagt till mig själv varje dag att idag ska jag ta outfit bild, lägga upp lite inspirations bilder osv.. men så fort jag kommit hem från praktiken har jag bara degat i sängen och inte ens orkat plocka upp daton.
men nu är det helg och imorn när jag är utvilad igen kommer det bilder på kläderna på H&M, outfit och lite annat.

nu ska jag kolla igenom 48 nya inlägg på mina favoritbloggar! ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela