owcrap

summertime is on my mind.

Publicerad 2011-03-03 15:00:16 i Outfits/Inspiration,





två översta från H&M och de undre från BikBok.

är helt sjukt sugen på att shoppa. var så länge sen..
är helt såld på t-shirtarna, stora och luftiga - perfekta till sommaren.
till det ett par jeanshorts såklart!
den rosa klänningen fick vara med bara för den är så himla fin,
aldrig varit ett stort fan av klänningar, speciellt inte söta men denna gillade jag massor..
studentvecka material kanske?

till er som undrar över min beställning så kan jag säga att den försvann..
eller nått sånt, den registrerades inte även om jag inte fick upp
något felmeddelande så ska kika i butik istället.
men hittar jag inte det jag vill ha så blir det ett nytt försök!

nu ska jag promenera till posten och hämta mitt färdiga körkort,
håller tummarna på att lite frisk luft gör gott!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela