owcrap

Sweet corn.

Publicerad 2011-03-14 21:38:36 i Foton,



ikväll lyxade jag till det lite med majskolvar.
älskar det helt galet mycket så vet inte varför jag inte äter det oftare.
kör dock inte på Kalle Anka-stylen när jag käkar, pling!
och nu får Lätta lite smygreklam med, varsegod.

har nog kommit in i en mellan period nu, typ som hösten.
så fort solen skiner är jag pigg och nöjd, men när den går i moln blir jag trött och hängig.
så bloggen kommer väl gå lite upp och ner nu tills våren faktiskt är här!

nu ska jag bara slö kolla på tv resten av kvällen,
Kyss


och ja, till er som undrar så äter jag i sängen. är ensam hemma nu och vi har bara en tv i huset
- i mitt rum och utan nått som låter eller att kolla på blir det så ensamt. HE-HE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela