owcrap

Today.

Publicerad 2011-03-19 16:32:19 i Outfits/Inspiration,




dagens.

skjorta, vila
jeans, cubus
skärp, myrorna
solbrillor, glitter
halsband, gåva

*********

så där ser jag ut idag, solen skiner och jag lyxade till det med en outfit bild utomhus!
nu börjar som ni ser snön smälta igen och vem blir inte glad av det?
bra dag idag känner jag, även om jag inte gjort något speciellt.

och till er som undrar - yes, ja bor i mina svarta jeans. fattar inte hur jag ens kunde klä mig utan dom?
och nej, jag snusar inte, det är linslocket i fickan!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela