owcrap

Update.

Publicerad 2011-03-12 22:52:25 i Allmänt,

oh surprice, surprice att Eric Saade får ta sitt pick och pack och dra till Tyskland.
har ju stått mellan honom och Danny hela tiden känns det som..
menmen, inte mitt favorit bidrag men kan säkert bli bra, snubben är ju snygg som attan!

annars tycker jag faktiskt ändå det har funnit endel okej bidrag i år,
bland annat Swingfly och The Moniker (?) var ju glad-låtar som fick en på bra humör
och de bandet jag trodde på minst när jag hörde att de skulle vara med, The Playtones, lyckades ju riktigt bra!
helt underbar låt, hoppas de gör en remix av den så jag kan dansa till den på krogen i sommar :)

nu blire sängen,
Natti, kyss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela