owcrap

All partypeople put your hands in the air.

Publicerad 2011-05-23 19:05:40 i Student 2011,




nu har vi äntligen kickat igång studentfirandet!
i lördags bar det av ut på östersjön tillsammans med mina favorit personer för 24 timmars fest på årets studentkryssning. kan inte säga annat än att jag är grymt nöjd och det var ett underbart sätt att starta studenten.

blev dock ganska tidigt i säng, men tur var det för har inte haft någon röst sedan igår morse. men det tycker jag det var värt. nu ska jag vila mig själv och min hals i en vecka sen fortsätter vi och kör igång den riktiga studentveckan. L Ä N G T A R !

tyvärr togs inga bilder från kryssningen, denna är från tjejkvällen på skolan men tyckte den passa. men under studentveckan ska jag försöka knäppa ett par!

nu ska jag städa rummet.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela