owcrap

Details.

Publicerad 2011-05-09 10:53:25 i Outfits/Inspiration,




detaljer från helgen.

hela bloggen kommer bli superkass nu tills jag löser problemet med uppladdningen av bilder. kan uppdatera i skolan så passar på när jag är här men precis som för alla andra studenter börjar mina kurser sakta men säkert ta slut så hänger inte på skolan dagligen längre. och på helgerna kommer den dö helt.

tyvärr påpekade bästis att min blogg redan dött ?! alla mina inlägg har försvunnit, bäst för blogg.se att de kommer tillbaka annars kan jag lova att de får endel sura mail.

aia, nu ska jag gå på lunch :)
förinställer lite inlägg så nått kommer upp under dagen iallfall!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela