owcrap

HELL YEAH!

Publicerad 2011-05-05 22:45:31 i Allmänt,



känner verkligen att denna bild beskriver dagen väldigt bra!

superb kladdkaka på affärsjuridiken, bra väder, nystädat rum och framför allt JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!! :D
ni anar inte hur länge jag suttit på nålar för att inte få något eftersom jag inte fått svar från ett enda jag sökt och fick reda på i tisdags att de jobbet jag trodde jag hade störst chans på tog bara in 40 personer och över 700 sökt, kände hur min chans försvann
men så fel jag hade!

stort tack till min underbara avdelning som ville ha tillbaka mig och just räddade mig från att avsluta studenten med arbetslöshet, längtar verkligen tills jag får börja nu!
de suger ju inte direkt heller att mina två bästa vänner även dom landar på samma företag, Siemens here we some!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela