owcrap

Icy strawberries.

Publicerad 2011-05-12 21:22:24 i Allmänt,




just nu går mitt humör upp och ner. ena stunden vill jag bara gömma mig under täcket och gråta och andra känner jag mig helt överlycklig för allt. som nyss när jag kom på att jag kunde använda jordgubbar som is i min juice. de ger mig sommarkänslor även om vädret just nu är ostadigt.

har ni smakat BRAVO:s juice med äpple, apelsin och passionsfrukt förresten? helt underbart god!

ser på semifinalen i Eurovsion nu med, går inte Saade vidare så vet jag inte vad jag gör för än så länge är ju motståndet på väldigt låg nivå...

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela