owcrap

One beautiful sunset.

Publicerad 2011-05-12 15:26:29 i Foton,





me ♥ motljus.
fotade vid skiren i tisdagskväll, lyckades komma precis i tid för solnedgången. var så himla fint även om det är svårt att förmedla känslan genom bild.

hittade ett latinskt ordspråk med som beskriver min situation just nu ganska bra, "Per aspera ad astra" - Mot stjärnorna genom svårigheter. sista slutspurten nu innan studenten, massor med sista minuten inlämningar och planering med studentgruppen. men snart så är jag uppe bland stjärnorna!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela