owcrap

Pink hearts.

Publicerad 2011-05-04 18:52:43 i Allmänt,




bilder från igår på min söta cupcake.

idag har verkligen varit en skitdag deluxe! inte känt mig in the mood för nått.

dock hade jag lite flyt ändå, först gick redovisningen av vårt projektarbete super och framför allt det är KLART! sedan fick vi reda på att arbetsmijö och säkerhets kursen är slut så nu är jag ledig (lektionsfri) varje onsdag fram till studenten - hur soft?!

tyvärr blir ju allt som går emot litegrann typ superhemskt under denna vecka så har inte fått varit glad nån längre stund, men nu är det bara två korta dagar kvar sen är det äntligen helg! :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela